Přestal Váš výrobek fungovat ?

 Vždy klademe důraz na to, abyste za své peníze získali co nejvyšší hodnotu. Zároveň jsem si vědomi, že i výrobky nejvyšší kvality se někdy porouchají nebo poškodí. 

 Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě reklamace. Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon. 

V případě reklamace můžete postupovat následovně:

  • Nejrychlejší cesta k opravě vašeho přístroje je odeslání přímo do autorizovaného servisního střediska výrobce. Adresa servisu je zpravidla uvedená v návodu nebo záručním listě výrobku.
  • Zboží můžete reklamovat v naší prodejně na ul. Šenovská 1, Petřvald 73541. 
  • Dále můžete reklamované zboží poslat poštou na naší prodejnu. V případě, že se rozhodnete pro tento způsob reklamace, výrobek vhodně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Do zásilky přidejte kopii dokladu o koupi (faktura), záruční list (pokud byl dodán s výrobkem) a průvodní dopis s popisem závady, který naleznete pod tímto odkazem. 

info: Někteří výrobci již nevydávají  záruční listy, k reklamaci zboží potom stačí prodejní doklad – faktura.

Reklamační řád

 

 

Vrácení zboží do 14 dnů od obdržení

Zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Zboží musí být v originálním obalu a nepoškozené. Zboží zasílejte na adresu naší prodejny Maxtechnika.cz Šenovská 1, Petřvald 73541

Podrobné podmínky zde: