Přestal Váš výrobek fungovat ?
Vždy klademe důraz na to, abyste za své peníze získali co nejvyšší hodnotu. Zároveň jsem si vědomi, že i výrobky nejvyšší kvality se někdy porouchají nebo poškodí.
Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě reklamace. Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.
V případě reklamace můžete postupovat následovně:
- Nejrychlejší cesta k opravě vašeho přístroje je odeslání přímo do autorizovaného servisního střediska výrobce. Adresa servisu je zpravidla uvedená v návodu nebo záručním listě výrobku.
- Zboží můžete reklamovat v naší prodejně na ul. Šenovská 1, Petřvald 73541.
- Dále můžete reklamované zboží poslat poštou na naší prodejnu. V případě, že se rozhodnete pro tento způsob reklamace, výrobek vhodně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Do zásilky přidejte kopii dokladu o koupi (faktura), záruční list (pokud byl dodán s výrobkem) a průvodní dopis s popisem závady, který naleznete pod tímto odkazem.
info: Někteří výrobci již nevydávají záruční listy, k reklamaci zboží potom stačí prodejní doklad – faktura.
Reklamační řád
Vrácení zboží do 14 dnů od obdržení
Zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Zboží musí být v originálním obalu a nepoškozené. Zboží zasílejte na adresu naší prodejny Maxtechnika.cz Šenovská 1, Petřvald 73541
Podrobné podmínky v odstavci 5. Obchodních podmínek
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy ke stažení zde: